Wednesday, September 30, 2009

Kuih Raya Tertinggal

Petang Selasa baru ni, terasa nak masuk bilik belakang kemas apa - apa yang patut dan mencari barang. Tup tup korang tau tak...... kuih raya layaleya aku lupa nak wat balik Jranga baru ni sebab kalut mengemas barang2. Cik abg nak balik semalam, suh dia wat balik tapi dia xnak. So, aku sms la layaleya. Nasib baik ada telefon pinjam sebab telefonku Hazeq rendam dalam air. Layaleya suh aku mamam jer kuih tu. Terima kasih la layaleya weh. Kalu x alamat berkulat la kuih tu. Di bawah ni adalah gambar kuih yang tertinggal untuk tatapan Layaleya.




Nama kuih ni adalah Tat Jakarta

p/s : sori la Ya, KakLiza lupa sungguh pasal kuih niey....

2 comments:

Anonymous said...

huhu.. nk wat gane, x dop rezki.. lain kali la.. nmpk sedap je kuih tu.. biar la hazeq mkn, mok ya x kisah..

FAHIYA MOHAMAD said...

xpe la..x dop rezki nk mkn..

Wednesday, September 30, 2009

Kuih Raya Tertinggal

Petang Selasa baru ni, terasa nak masuk bilik belakang kemas apa - apa yang patut dan mencari barang. Tup tup korang tau tak...... kuih raya layaleya aku lupa nak wat balik Jranga baru ni sebab kalut mengemas barang2. Cik abg nak balik semalam, suh dia wat balik tapi dia xnak. So, aku sms la layaleya. Nasib baik ada telefon pinjam sebab telefonku Hazeq rendam dalam air. Layaleya suh aku mamam jer kuih tu. Terima kasih la layaleya weh. Kalu x alamat berkulat la kuih tu. Di bawah ni adalah gambar kuih yang tertinggal untuk tatapan Layaleya.




Nama kuih ni adalah Tat Jakarta

p/s : sori la Ya, KakLiza lupa sungguh pasal kuih niey....

2 comments:

Anonymous said...

huhu.. nk wat gane, x dop rezki.. lain kali la.. nmpk sedap je kuih tu.. biar la hazeq mkn, mok ya x kisah..

FAHIYA MOHAMAD said...

xpe la..x dop rezki nk mkn..